Академия по Туризъм
Хотелиерство, Туроператорсто и Туристически агенти, Организиране на събития, Пътувания, Ресторантьорство
Хора, които ни се довериха
Добре дошли в Обучителната академия за Туризъм!
Целта ни е да предоставим професионална подготовка в сферата на туризма. Нашата академия предлага богат набор от курсове, които ще подпомогнат за развитието и резултатите на служителите в туристическия сектор.
Учебният ни план обхваща всички основни аспекти на туризма, включително туристическия мениджмънт, хотелиерството, туристическата агенция, туристическото водачество и много други. Целта е да осигурим необходимите знания и умения за да създаваме компетентни и иновативни професионалисти в туристическата индустрия.
В Обучителната академия за Туризъм се гордеем със своя изключителен преподавателски екип. Нашите преподаватели са опитни специалисти с богат опит в индустрията на туризма. Те са подготвени да ви предоставят актуални знания и практически умения, които ще ви помогнат да се справите с предизвикателствата в сферата на туризма.
Всички курсове в академията по Туризъм
Двудневен курс по динамично ценообразуване в хотелите
Искате ли да увеличите продажбите и приходите на вашия хотел? Научете как да използвате динамично ценообразуване и данни за анализ на пазара, за да управлявате ефективно цените и да оптимизирате приходите си!
Интензивен курс “Основи на организирането и управлението на събития”
Представяме първи от серията курсове свързани с организирането на събития. С интензивния курс “Основи на организирането и управлението на събитията” ще научите кой са основните стъпки в процеса по ефективно планиране и организиране на всяко едно събитие, както и какви инструменти може да се използват. Без значение дали става въпрос за лично, фирмено или комерсиално събитие има няколко важни елемента, които трябва да се имат предвид за да се подсигури успешното му провеждане. Основният фокусът на този курс е върху подготовката на събитието, защото е много правилен израза “Ако се провалим в подготовката, подготвяме провала си!”
AI чатботовете в туризма: от А до Я
Курсът е насочен към широката аудитория в сферата на туризма, която се интересува от това как правилно да планира създаването и използването на чатбот за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби в дигиталната екосистема на своя сайт, защо и как трябва да се промотира чатбота, и как може да се използва за маркетинг и продажби – с идеи, добри практики и примери от успешни български хотелски и туристически AI чатботове.
Дигитален маркетинг за Хотелиери – част 1
Искате ли да увеличите дела на директните резервации и да вдигнете печалбата от свободните стая? В курса ще научите как да създадете стратегия за дигитален маркетинг с конкретни активности, които ще доведат до по-висока заетост при по-висока цена. Реална разработка на стратегия с календар за дигитален маркетинг!
Ценообразуване и продажби в хотелиерството в новата действителност
Целта на този курс е да ви представи идеи и практически съвети как да подобрим продажбите и рентабилността на Хотела в условията на продължаваща несигурност в туристическия бизнес.
Решения за намиране и задържане на качествен персонал
Как да решим проблема с намирането и задържането на качествен персонал в хотелиерството? Изкуството на комуникацията. Решения от ново време! Разглеждане и обсъждане на казуси и реални примери от ежедневието в туризма с цел да се визуализират проблемите и формулите за решаването им. Обучението ще е основно под формата на дискусия между водещият и участниците с цел реални ползи за последните.
Как да спестите време и пари с иновациите в умната хотелска стая
Целта на курса е да разберете кои са актуалните тенденции за контрол на достъп в новите умни хотелски стаи и как може да контролираме процесите при гостите, помещенията, енергоспестяването, работното време и персонала. Как ще изглежда хотела на бъдещето и кои автоматизирани процеси ще бъдат внедрени в неговото управление и поддръжка.
Преговорен процес между туроператори и хотелиери
Значението на чуждестранните туроператори от основните емитиращи за българския летен и зимен туризъм пазари е известно и в повечето случаи безспорно. Сътрудничеството с тях изискват собственици и мениджъри на българските хотели да имат значителен опит и солидна подготовка при договаряне на съвместния бизнес. В практиката си те неимоверно се сблъскват със специфични въпроси,дилеми и проблеми в стремежа да се постигнат възможно най-добър резултат при подписване на договори. Готови ли сме обаче за това? Какво трябва да знаем и как за реагираме,за да постигнем целите си? Ясно е ,че е необходимо да сме подготвени.Защо? “Fail to prepare means prepare to fail” /Провал в подготовката е подготовка към провал/. Ние ви предлагаме да споделим с вас нашия дългогодишен опит и експертиза с цел да ви помогнем да се подготвите и придобиете увереност в преговорния процес
Организиране на събития
С курса за управление на събития ще се научите да създавате смислени преживявания. Преживявания, които правят разликата в индустрията за международни събития. Вие ще развиете своите творчески и организационни умения и подхранвате стремежа си да изследвате разнообразни възможности, когато става въпрос за свободното време, събития, спорт, изкуство и култура и туризъм.
Професия Администратор Хотел
В този курс ще добиете много нови умения, как да общувате, да изглеждате и да работите с различни хора (служители, мениджъри и посетители), как да направите работното си пространство привлекателно и удобно за всеки, който минава през хотелската рецепция, обработвайки доставки и покупки , работа с пари и много други.
Професия Барман
Този курс ще ви преведе през принципите и стъпките, за да ви помогне да постигнете целта си да станете барман от световна класа. Ние ви учим как да правите всякакви напитки, изучавайки историята на коктейлите и спецификите във вкусовете, текстурата и производството на различните алкохолни и безалкохолни напитки, за да можете да създавате свои авторски коктейли, като използвате знанията и въображението си. Този курс ви дава всички умения по прост и лесен за разбиране начин.
Професия Сервитьор
В този модул ще научите за основната роля на сервитьорите в ресторанта и професионалното обслужване на гости. Това включва основните способности и етикети, които сервитьорът в ресторанта трябва да притежава, за да подреди ефективно масата и да сервира.