Ценообразуване и продажби в хотелиерството в новата действителност
Какво ще научите от този курс ?
Как да създам правилния продукт за моя хотел?
Как да го ценообразувам?
Как да измеря ефективността на продажбите?
На кого и за колко да го продам?
Как да измеря резултата на дейността на бизнеса?
Как да го промотирам?
Форма на обучението – Онлайн
Място на провеждане – Платформа Zoom
Започването на пандемията от COVID-19 , доведе до необратими сътресения и промени в туристическия бизнес. След приключването на пандемията , Хотелиерският бизнес е изправен пред глобалния проблем за новата реалност: променено потребителско търсене и поведение и пълна промяна в начина на предлагане на туристическия продукт. Традиционните начини вече не се ефективни и не водят до нужните резултати. Данните от преди пандемията често не могат да бъдат използвани за основа на прогнози и анализи. Нужни са ни нови подходи, нови решения и нова визия за устойчиво развитие на бизнеса.
Кой ще ви помогне ?
Десислава Димитрова
Десислава Димитрова има 20 години опит в туристическата индустрия като управител и търговски директор на различни хотели и вериги в България , притежавам богат практически опит и експертиза в сферата на управлението и продажбите в Хотелския бизнес. През кариерата и преминава през известни хотели като Радисън София, България Холидейз /вкл. хотелите Катарино,Перун, България,Пирин Голф, Разлог/, Планета Груп/ вкл. хотел Планета Сл.бряг, Монтесито София/ Феста Хотели. През 2013 получава награда от списание Туризъм и отдих. През 2015 създадва собствена фирма – DES Management LTD, която успешно оперира до днес. Под марката на DES Management LTD в момента управлява: Palm Beach Hotel – Златни пясъци. Работи като консултант на няколко обекта – хотел Orpheus в Пампорово, хотел Gallery 37 BW Premier Collection в Пловдив, Argisht Partez в Златни пясъци и Panorama Blue в Несебър. Десислава Димитрова е представител за България на Hotelrunner. Докторант по Туризъм в Икономическия университет Варна. Води обучения по Продажби и Туристически пазара в Бургаския Университет и Икономическия Университет във Варна.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Фактори, влияещи на цените в хотелиерството.
- Различни подходи към ценообразуването в хотелския бизнес.
- Изследване на пазара.
- Определяне на ценовата стратегия в зависимост от местоположението на хотела, конкуренцията, неговите удобства, пазарната ниша и други фактори.
- Договаряне с клиенти и туристически агенти.
- Техники за успешно договаряне на цени и условия.
- Преговорни умения и комуникационни техники.
- Създаване на ценова политика в хотела.
- Определяне на основните ценови категории в хотела.
- Управление на цените в различни сезони и при различни събития в различите дистрибуционни канали.
- Използване на софтуерни приложения за ценообразуване, оптимизиране на цени и продажби.
- Оценка на ефективността на ценовата политика в хотела.
- Оценка на успеха на различните стратегии за ценообразуване и продажби.
- Анализ на въздействието на цените върху приходите и рентабилността на хотела.
- Определяне на подходящи мерки за корекция на ценовата политика, ако е необходимо.
Цена за един участник – 240 лв
Вашите следващи стъпки
За повече информация
"*" показва задължителните полета