Какво ще научите от този курс ?

image

Въведение в технологиите за успешни продажби.

Видове технологии, влияещи върху продажбите.

image

Как технологиите си взаимодействат?

Как да изберем правилните технологии според вида хотел.

Как да повишим приходите чрез технологиите.

image

Какво да правим, ако нямаме достъп до технологии?

Преходът от аналогов към дигитален хотелски бизнес

Дата – 15-16.04.2025

Продължителност 2 дни (10:00 – 14:00)

Форма на обучението – Онлайн

Място на провеждане – Платформа Zoom

Цена за един участник – 280 лв.

Кой ще ви помогне ?

image

Десислава Димитрова

Десислава Димитрова има 20 години опит в туристическата индустрия като управител и търговски директор на различни хотели и вериги в България , притежавам богат практически опит и експертиза в сферата на управлението и продажбите в Хотелския бизнес. Тя е CREM /Certified Executive Revenue Manager /от HSMAI и Certified Teacher от EHL. През кариерата и преминава през известни хотели като Радисън София, България Холидейз /вкл. хотелите Катарино,Перун, България,Пирин Голф, Разлог/, Планета Груп/ вкл. хотел Планета Сл.бряг, Монтесито София/ Феста Хотели. През 2013 получава награда от списание Туризъм и отдих. През 2015 създадва собствена фирма – DES Management LTD, която успешно оперира до днес. Под марката на DES Management LTD в момента управлява: Palm Beach Hotel – Златни пясъци. Работи като консултант на няколко обекта – хотел Orpheus в Пампорово, хотел Gallery 37 BW Premier Collection в Пловдив, Argisht Partez в Златни пясъци и Panorama Blue в Несебър. Десислава Димитрова е представител за България на Hotelrunner. Докторант по Туризъм в Икономическия университет Варна. Води обучения по Продажби и Туристически пазара в Бургаския Университет и Икономическия Университет във Варна.

Какви теми ще покрием по време на курса ?

🔹Модул 1: Въведение в технологиите за успешни продажби (30 мин.)

• Защо технологиите са ключов фактор за успеха на един хотел

• Основни предизвикателства при внедряване на нови технологии

• Кратък преглед на технологичния ландшафт в хотелиерството

🔹Модул 2: Видове технологии, влияещи върху продажбите (60 мин.)

• PMS (Property Management System) – мозъкът на хотела

• Channel Manager & CRS (Central Reservation System) – разпределение на наличностите

• Booking Engine & Website Optimization – директни резервации

• Revenue Management Systems (RMS) – динамично ценообразуване

• Customer Relationship Management (CRM) & Loyalty Programs – ангажираност и повтаряемост

• Business Intelligence (BI) & Data Analytics – анализи и прогнози

 Казус за обсъждане: Какви технологии използват водещите хотели?

🔹Модул 3: Как технологиите си взаимодействат? (45 мин.)

• Какво представляват API, интеграциите и трансфера на данни

• Как да избегнем дублиране на информация

• Най-често срещани проблеми и решения при свързването на системи

 Практическо упражнение: Идентифициране на ключови интеграции за различни типове хотели

Почивка – 15 мин.

🔹Модул 4: Как да изберем правилните технологии според вида хотел (75 мин.)

• Различни видове хотели и нуждите им от технологии:

• Градски хотели

• Ваканционни и All-Inclusive хотели

• Бутикови хотели

• Малки семейни хотели

• Хостели и къщи за гости

• Как да съобразим технологията с капацитета на персонала и финансовите възможности

• Дигитализация vs. персонално обслужване – балансът между технология и човешки контакт

Групова дискусия: Коя технология би била най-полезна за различните типове хотели?


🔹Модул 5: Как да повишим приходите чрез технологиите (60 мин.)

• Динамично ценообразуване и Revenue Management

• Upselling & Cross-selling технологии

• Персонализация и маркетинг чрез CRM и BI системи

• Автоматизация и AI – как чатботовете, виртуалните асистенти и автоматичните отстъпки увеличават продажбите

Практическо упражнение: Оптимизиране на приходите чрез реални примери от хотели

🔹Модул 6: Какво да правим, ако нямаме достъп до технологии? (45 мин.)

• Аналогови методи за управление на резервации и приходи

• Ръчно управление на ценообразуването и офертите

• Как да използваме Excel като мини RMS?

• Практически съвети за хотели с ограничени бюджети

 Почивка  – 15 мин.

🔹Модул 7: Преходът от аналогов към дигитален хотелски бизнес (75 мин.)

• Поетапно преминаване от ръчни процеси към дигитални системи

• Чеклист за внедряване на технологични решения

• Как да обучим персонала за работа с новите технологии

• Как да измерваме успеха и ефективността на дигитализацията

 Групова дискусия: Опит и предизвикателства при дигитализацията на хотели

Заключение и Q&A сесия (30 мин.)

• Обобщение на ключовите изводи

• Въпроси и отговори

• Персонални насоки за участниците според техния бизнес

Цена за един участник – 280 лв

Вашите следващи стъпки

image
01
Запиши се за курса
icon
image
02
Премини успешно курса
icon
image
03
Получи сертификат

За повече информация

"*" показва задължителните полета

Това поле е за целите на валидирането и трябва да остане непроменено.