Описание

Широко разпространено е мнението, че добрия търговец е добър импровизатор, който на база добрите си комуникационни умения и бързата си мисъл може да се спечели при всяка ситуация. Моето мнение е различно. Според мен добрият търговец за да бъде убедителен в процеса на продажбата не импровизира, а се подготвя много добре. Изготвя стратегия как да направи добро първо впечатление на клиента, ако това първата му среща с него или ако е актуален, проверява как върви работата с този клиент до момента, какви са последните обсъждани теми. Обмисля въпроси, чрез които да идентифицира конкретните нужди на клиента, които неговото предложение потенциално може да покрие. Подготвя списък с важните характеристики на продукта или услугата, които предстои да продава и какви биха били ползите, които те ще донесат на клиента. Обмисля основните възражения, които може да срещне в процеса и се подготвя как да ги преодолее. Избира един или два варианта на затваряне на продажбата, с които се чувства най-добре и които смята, че ще бъдат най-ефективни. Добрият търговец не оставя нищо на случайността, ключът за успешната продажба е в подготовката и разбира се, уменията. За това ще говоря в обучението „Убедителната продажба“.

Какво ще науча?

Подготовка за убедителна продажба

Как да спечелим клиента при първа среща

Какво очакват клиентите

Идентифициране на нуждите на клиента - явни и скрити нужди

Характеристики и ползи на предложението

Преодоляване на възражения свързани с цена

Техники за затваряне на продажбата

Как се действа при отлагане на решението за покупка

Канали за комуникация с клиенти - плюсове и минуси

Съдържание

Продажбата като ходене по въже
Урок 1
05:29
Как да се подготвим за успешна продажба
Колко е важно клиента да ни хареса
4 елемента на доброто първо впечатление
Как да накараме клиента да ни харесва
Активното слушане в продажбите
Силата на въпросите в продажбите
Продаваме от клиентска перспектива
Явни и скрити нужди на клиентите
Характеристики и ползи на нашето предложение
Мястото на възраженията в продажбите
Основни видове възражения
„Цената е висока!“
Затваряне на продажбата
Последващи действия
Как да бъдем по-ефективни търговци
Управление на клиентска информация
Канали за комуникация с клиентите
Обобщителен тест