Убедителна продажба
Широко разпространено е мнението, че добрия търговец е добър импровизатор, който на база добрите си комуникационни умения и бързата си мисъл може да се спечели при всяка ситуация. Моето мнение е различно. Според мен добрият търговец за да бъде убедителен в процеса на продажбата не импровизира, а се подготвя много добре. Изготвя стратегия как да […]
Описание
Широко разпространено е мнението, че добрия търговец е добър импровизатор, който на база добрите си комуникационни умения и бързата си мисъл може да се спечели при всяка ситуация. Моето мнение е различно. Според мен добрият търговец за да бъде убедителен в процеса на продажбата не импровизира, а се подготвя много добре. Изготвя стратегия как да направи добро първо впечатление на клиента, ако това първата му среща с него или ако е актуален, проверява как върви работата с този клиент до момента, какви са последните обсъждани теми. Обмисля въпроси, чрез които да идентифицира конкретните нужди на клиента, които неговото предложение потенциално може да покрие. Подготвя списък с важните характеристики на продукта или услугата, които предстои да продава и какви биха били ползите, които те ще донесат на клиента. Обмисля основните възражения, които може да срещне в процеса и се подготвя как да ги преодолее. Избира един или два варианта на затваряне на продажбата, с които се чувства най-добре и които смята, че ще бъдат най-ефективни. Добрият търговец не оставя нищо на случайността, ключът за успешната продажба е в подготовката и разбира се, уменията. За това ще говоря в обучението „Убедителната продажба“.
Какво ще науча?
Подготовка за убедителна продажба
Как да спечелим клиента при първа среща
Какво очакват клиентите
Идентифициране на нуждите на клиента - явни и скрити нужди
Характеристики и ползи на предложението
Преодоляване на възражения свързани с цена
Техники за затваряне на продажбата
Как се действа при отлагане на решението за покупка
Канали за комуникация с клиенти - плюсове и минуси