Продажбен скрипт или как да предизвикаме интереса на клиента
За да купи нещо един клиент минава през няколко състояния. Първо като продавачи трябва да привличем вниманието му, за да може да чуе какво имаме да му предложим. На следващо място трябва да предизвикаме интерес към нас и нашето предложение. За да се появи той, потенциалния клиент трябва да започне да си задава осъзнато или […]
Описание
За да купи нещо един клиент минава през няколко състояния. Първо като продавачи трябва да привличем вниманието му, за да може да чуе какво имаме да му предложим. На следващо място трябва да предизвикаме интерес към нас и нашето предложение. За да се появи той, потенциалния клиент трябва да започне да си задава осъзнато или не въпроса “Какво мога да направя за да разреша този проблем или да се възползвам от тази възможност?”. Следващото състояние е това на желанието за покупка. Клиентът започва да си мисли неща като “Това ще ми свърши работа”, “Предложението изглежда добро”. Наличието на желание не е гаранция за успешна продажба, за това следващото състояние е това на реалното действие. Дали ще е директна покупка или договорка за следващи стъпки, това няма огромно значение. Важното е, че се движим към успешна продажба.
За да преведем един клиент през въпросните състояния, един от най-ефективните инструменти е продажбениния скрипт. Той реално е сценария, който трябва да следваме за успешна продажба.
Какво ще науча?
Какво представлява продажбената фуния
Ползи от продажбения скрипт
Кои са компонентните на продажбения скрипт
Как да създадем работещ продажбен скрипт