Какво и как мотивира служителите ни
Основната роля на всеки един мениджър е да постига очакваните от него резултати. Той обаче не може да го направи сам, а има нужда от екип. Производителността на екипа зависи от няколко ключови неща, като едно от най-важните от тях е Мотивацията.
Описание
От „Аз трябва!“ към „Аз искам!“
Основната роля на всеки един мениджър е да постига очакваните от него резултати. Той обаче не може да го направи сам, а има нужда от екип. Производителността на екипа зависи от няколко ключови неща, като едно от най-важните от тях е Мотивацията.
Мотивираните служители изразяват себе си на работа когнитивно, емоционално и физически. Това означава, че те влагат своя ум, сърце и душа в това, което правят.
В резултат на това наличието на мотивирана работна сила е голямо предимство за една компания, тъй като тези хора са ентусиазирани за това, което правят, има вероятност да полагат екстра усилия и отделно са добри посланици на организацията.
Мотивираните служители да имат високи нива на ангажираност към дадена компания и са склонни да изпитват високи нива на удовлетворение от работата.
Ползите за една компания от наличието на мотивирани служители включват:
- По-висока производителност
- По-добро клиентско изживяване
- По-ниско текучество на персонала
- Повече иновации на работното място (тъй като ангажираните служители са склонни да бъдат креативни и да решават проблеми)
- По-нисък процент отсъствия
- По-щастлив служители
- Повишена печалба
Какво ще науча?
Какви са компонентите на работната ефективност ?
Какво представлява Мотивацията ?
Защо е важно да имате мотивирани служители ?
Как да мотивирате членовете на екипа ?
Силата на мотивиращите фактори в отделните кариерни стадии.
Как да подходите към демотивирани служители ?
Основни теории в областа на Мотивация и как да ги използвате на практика.