AI чатботовете в туризма: от А до Я
Курсът е насочен към широката аудитория в сферата на туризма, която се интересува от това как правилно да планира създаването и използването на чатбот за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби в дигиталната екосистема на своя сайт, защо и как трябва да се промотира чатбота, и как може да се използва за маркетинг и продажби – […]
Описание
Курсът е насочен към широката аудитория в сферата на туризма, която се интересува от това как правилно да планира създаването и използването на чатбот за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби в дигиталната екосистема на своя сайт, защо и как трябва да се промотира чатбота, и как може да се използва за маркетинг и продажби – с идеи, добри практики и примери от успешни български хотелски и туристически AI чатботове.
Какво ще науча?
Какво налага използването на чатбот в бизнеса?
Как да се планира правилно чатбот проект?
Добри практики при създаването на чатбот с изкуствен интелект.
Как да използватe чатбота за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби?
Как да се промотира чатбот?
Добри практики на вече реализирани чатботове в България.