Описание

За да е ефективна една обратна връзка трябва да отговаря на няколко основни критерия. Първият е да е специфична или казана по друг начин, да е свързана с поне една ситуация, която е лично наблюдавана. Вторият критерий е да се насочена към определено поведение на получаващия без да са включени личностни оценки. Следващият е в нея да е представен резултата от конкретното действие или бездействие, без значение дали е позитивен или негативен, или и двете. Последният основен критерии за ефективна обратна връзка е да постига желания резултат. За съжаление много хора, включително мениджъри, не знаят как да дават, а и да получават обратна връзка ефективно. Добрата новина е, че даването и получаването на обратна връзка е умение, което се учи. Ефективното използване на обратната връзка носи ползи като:

Намаляване на конфликтите

Намаляване на грешките

Подобряване на производителността

Подпомагане на ангажираността и мотивацията

Какво ще науча?

Кога една Обратна връзка е ефективна ?

Бариери пред даването на ефективна Обратна връзка и как да ги преодолявате.

Какви за ползите от регулярната Обратна връзка ?

Видове Обратна връзка и кога да се ползват.

Как да давате ефективна Обратна връзка ?

Процес по даването на Обратна връзка.

Получаване на Обратна връзка - 10 съвета за ефективност.

Радикална откровеност.

Изисквания

  • Няма изисквания

Съдържание

Въведение
Въведение
04:08
Ефективна обратна връзка
Бариери
Ползи
Видове обратна връзка
Формална и неформална обратна връзка
Позитивка и коригираща обратна връзка
Балансиране на позитивна и конструктивна обратна връзка
Обратна връзка според фокуса
10 Съвета
Процес – позитивна обратна връзка
Получаване на обратна връзка
Търсене на обратна връзка
Радикална откровенност
Обобщителен тест