8 ключови умения за всеки мениджър – 1 част

280.00 лв.

2 ДНИ

Като мениджъри на екипи, можем ли са свършим всичко сами? Искаме ли служителите от нашия екип да се развиват и да бъдат по-силно обвързани с целите на организацията? Искаме ли да се развиваме кариерно? Как да си подсигурим време за всичко това? В това обучение ще представим първите 4 ключови умения, които всеки един мениджър трябва да притежава – “Какво и как мотивира служителите”, “Силата на обратната връзка”, “Как да делегираме ефективно”, “Управление на времето”

SKU: N/A

От „Аз трябва!“ към „Аз искам!“
Основната роля на всеки един мениджър е да постига очакваните от него резултати. Той обаче не може да го направи сам, а има нужда от екип. Производителността на екипа зависи от няколко ключови неща, като едно от най-важните от тях е Мотивацията.
„Всички имаме нужда от хора, които да ни дават обратна връзка. Така се подобряваме.“
Ползите от обратната връзка на работното място са много. Обратната връзка обаче трябва да се дава и получава ефективно.
Предоставянето на ефективна обратна връзка означава постигане на желаните резултати.
Способността да делегирате ефективно е ключово умение за мениджърите по две причини.
На първо място, делегирането позволява на мениджърите да спестят време и да се съсредоточат върху задачите, които само те могат да изпълняват, като например всичко, свързано с визията и стратегията на компанията и високорискови задачи.
Второ, делегирането на задачи на членовете на екипа е възможност за тези членове на екипа да научат нови умения и да се развиват.
Повечето от нас ставаме все по-заети и стресирани и изглежда сякаш непрекъснато преследваме времето и се опитваме да наваксаме нещата.
Изглежда, че никога нямаме достатъчно време за простите неща в живота и ни е трудно да останем фокусирани върху важните задачи на работното ни място.
Има обаче инструменти и техники, които хората могат да използват, за да подобрят уменията си за управление на времето и това е, което този курс има за цел да ви научи.