8 ключови умения за всеки мениджър – 1 част
Какво ще научите от този курс ?
Как да ползвам обратната връзка за постигане на резултати.
Как да делегирам ефективно.
Какво и как мотивира служителите.
Как да управлявам времето си за да мога да свърша всичко.
Дата – 15-16.04.2025
Продължителност 2 дни (10:00 – 17:00)
Форма на обучението – Присъствено
Място на провеждане – София, Сити пойнт център
Цена за един участник – 280 лв.
От „Аз трябва!“ към „Аз искам!“
Основната роля на всеки един мениджър е да постига очакваните от него резултати. Той обаче не може да го направи сам, а има нужда от екип. Производителността на екипа зависи от няколко ключови неща, като едно от най-важните от тях е Мотивацията.
„Всички имаме нужда от хора, които да ни дават обратна връзка. Така се подобряваме.“
Ползите от обратната връзка на работното място са много. Обратната връзка обаче трябва да се дава и получава ефективно.
Предоставянето на ефективна обратна връзка означава постигане на желаните резултати.
Способността да делегирате ефективно е ключово умение за мениджърите по две причини.
На първо място, делегирането позволява на мениджърите да спестят време и да се съсредоточат върху задачите, които само те могат да изпълняват, като например всичко, свързано с визията и стратегията на компанията и високорискови задачи.
Второ, делегирането на задачи на членовете на екипа е възможност за тези членове на екипа да научат нови умения и да се развиват.
Повечето от нас ставаме все по-заети и стресирани и изглежда сякаш непрекъснато преследваме времето и се опитваме да наваксаме нещата.
Изглежда, че никога нямаме достатъчно време за простите неща в живота и ни е трудно да останем фокусирани върху важните задачи на работното ни място.
Има обаче инструменти и техники, които хората могат да използват, за да подобрят уменията си за управление на времето и това е, което този курс има за цел да ви научи.
Кой ще ви помогне ?
Милен Драгиев
Милен Драгиев е създател и собственик на компания за обучения и бизнес консултации. Притежава близо 20-годишен опит в сферата на Мениджмънта и Продажбите. Последните 5 години води обучения и консултира малки и средни компания основно в сферата на Търговията. Милен Драгиев е Ръководител Учебни програми в UPskill Academy.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Работна ефективност и връзката й с Мотивацията.
- Как да изградим мотивираща работна среда.
- Връзка межди индивидуални цели и мотивация. Мотивационни фактори.
- Кариерни стадии и Мотивация.
- Основни теории относно Мотивацията на работното място.
- Какво представлява Ефективната обратна връзка и какви са ползите й?
- Кои са бариерите пред нея?
- Какви са основните видове обратна връзка?
- Какви са стъпките за даване на ефективна обратна връзка?
- Делегирането : Дефиниция, Бариери, Ползи.
- Нива и Елементи в Делегирането.
- На Кого и Какво можем да Делегираме.
- Седемте стъпки на ефективно Делегиране.
- Как да се справим с някои трудности при делегирането.
- Какво ни пречи и какво ни помага за ефективно използване на времето.
- Връзката между мотивацията и Управление на времето. Какво искаме да постигнем с времето си.
- Приоритизирането, основен инструмент за ефективно Управление на времето.
- Разсейването и други крадци на време – как да ги преодоляваме.
- Няколко техники за управление на времето.