Преодоляване на възражения
Възражението не е отказ, то е искане за повече информация от страна на клиента.
Описание
Всеки клиент, с които говорим има своите възражения или причини да не иска да купи нашето предложение. Защо това е така? Така е защото ако клиентът ни няма резерви спрямо нашето предложение, вероятно вече щеше да си е закупил това, което предлагаме. Възражението не е отказ, то е искане за повече информация от страна на клиента. Възраженията в процеса на продажба могат да бъдат много напрягащи, но те почти винаги са част играта, така че ако искаме да сме по-успешни и да постигаме по-добри резултати, ще трябва да ги опознаем и да се научим как да ги преодоляваме. Последното означава да отговорим на клиента по начин, които да промени неговото мнение или да успокои неговите притеснения.
Какво ще науча?
Какво представляват възраженията
Защо клиентите възразяват
Основните видове възражения и как да ги преодоляваме
Как да подходим при най-често срещаните възражения