Решения за намиране и задържане на качествен персонал
Какво ще научите от този курс ?
Как по-лесно да намираме и
задържаме качествен персонал за бизнеса си?
Как да имаме по-добри финансови показатели и по-високи възнаграждения свързани с тях?
Как да бъдем по-мотивирани и по-продуктивни на работното място?
Как да подхождаме към хората, с които работим, за да намираме таланти и да ги развивам дългосрочно?
Продължителност 2 дни
Форма на обучението – Онлайн
Място на провеждане – Платформа Zoom
Цена за един участник – 360 лв.
Как да решим проблема с намирането и задържането на качествен персонал в хотелиерството?
Изкуството на комуникацията. Решения от ново време!
Разглеждане и обсъждане на казуси и реални примери от ежедневието в туризма с цел да се визуализират проблемите и формулите за решаването им.
Обучението ще е основно под формата на дискусия между водещият и участниците с цел реални ползи за последните.
Кой ще ви помогне ?
Павлин Косев
Павлин Косев е Магистър по Мениджмънт от Икономически Университет – Варна. Специализирал е „Управление на персонала“ в Мюнхен, Германия и е сертифициран тренер по Мениджмънт към WIFI Академия за Туризъм – Виена. Повече от 25 години той работи на мениджърски позиции, от които: Ресторант Мениджър в “Макдоналдс България”, Национален Оперативен Мениджър във верига ресторанти „Хепи“ България, а от 20 години е Генерален Мениджър на хотели “Аква”. От 2015г. е Председател на Варненска Асоциация на Ресторантьори и Хотелиери (ВАРХ) и член на Управителния Съвет. През 2017г. Започва да преподава като гост преподавател във Висшето Училище по Мениджмънт по теми свързани с иновации и дигитализации в хотелиерството, както и оптимизация на разходите за персонал, чрез иновативни и дигитални решения в бранша. През същата година започва да организира най-голямото туристическо изложение „ТУРИЗЪМ ЕКСПО Дестинация Варна“ в Двореца на Културата и спорта и вече 7 години събитието е любима дестинация за туристическия бранш. През 2019 година бива удостоен с приза „Мениджър на Балканите“, която награда не бе получавана от представител на България предишните 10 години. Всички тези постигнати резултати, успехи и опит му позволят да продължи работата си в насока популяризиране и развиване на туристическия имидж на България.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Кризата в туризма
- Време за реформи
- Наемане на нов персонал
- Излизане от старите стандарти
- „Капаните“ в период на инфлация
- Изкуството на комуникацията
- Шестте елемента на противодействие
Цена за един участник – 360 лв
Вашите следващи стъпки
За повече информация
"*" показва задължителните полета