Значение на преговорния процес при договарянето между туроператори и хотелиери. Техники и практики.
Какво ще научите от този курс ?
Кратка характеристика на туроператорските фирми във важните за България емитиращи пазари.
Значение за българския туризъм.
Как във времето са разположени етапите в туроператорската дейност?
Какво основно искат да постигнат туроператорите?
Какво основно искат да постигнат хотелите?
Как да се постигне компромис?
Каква информация трябва да търсим преди да се решим да работим с даден туроператор?
Какви разминавания има с дейността на хотела и начини за сближаване и преодоляване на различията?
Продължителност 2 дни (13:30 – 17:30)
Форма на обучението – Онлайн
Място на провеждане – Платформа Zoom
Цена за един участник – 240 лв.
Значението на чуждестранните туроператори от основните емитиращи за българския летен и зимен туризъм пазари е известно и в повечето случаи безспорно. Сътрудничеството с тях изискват собственици и мениджъри на българските хотели да имат значителен опит и солидна подготовка при договаряне на съвместния бизнес. В практиката си те неимоверно се сблъскват със специфични въпроси,дилеми и проблеми в стремежа да се постигнат възможно най-добър резултат при подписване на договори. Готови ли сме обаче за това? Какво трябва да знаем и как за реагираме,за да постигнем целите си? Ясно е ,че е необходимо да сме подготвени.Защо? “Fail to prepare means prepare to fail” /Провал в подготовката е подготовка към провал/. Ние ви предлагаме да споделим с вас нашия дългогодишен опит и експертиза с цел да ви помогнем да се подготвите и придобиете увереност в преговорния процес.
Кой ще ви помогне ?
Пламен Раловски
Пламен Раловски е специалист по продажби в туризма, като има богат опит от двете страни на “барикадата”. От една страна е управлявал продажбите на част от големите комплекси по Черноморието като “Златни пясъци” и “Слънчев ден”. От друга е бил представител за България и Турция на Cosmos – един от най-големите туроператори във Великобритания. Послените години е регионален мениджър в Balkan Holidays Partners. Учредител и член на Варненската асоциация на туристическите агенции от 1991 година. Член на Обществения Съвет по Туризъм към Община Варна. Магистър по „Икономика и организация на туризма” Икономически университет Варна. Магистър по право от Варненски Свободен Университет .
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Същност и значение на туроператорските фирми в туризма.
- Кои хотели имат обективна необходимост да работят с туроператори? Каква информация трябва да търсим преди да се решим да работим с даден туроператор?
Технология на договарянето при работа с туроператори. - Техники и практики при преговарянето.
Правни аспекти при работа с чуждестранни туроператори- рекламации,технология на разрешаване и срокове. - Ситуационна игра-симулиране на преговорен процес.
Цена за един участник – 240 лв
Вашите следващи стъпки
За повече информация
"*" показва задължителните полета