Професия Администратор Хотел
Какво ще научите от този курс ?
Посрещане и процедури по настаняване и изпращане на посетители.
Обслужване на гостите в хотела.
Как да водим телефонни разговори, Телефонен етикет, Комуникация.
Кандидатстване за работа и умения за интервю за рецепционисти.
Безопасност и сигурност на работното място.
Имидж и стил на професионалния рецепционист.
Видове резервации.
Начисления и обработване на хотелска сметка.
Основни административни задължения, бизнес етикет и етика.
Продължителност 2 дни (10:00 – 17:30)
Форма на обучението – Присъствено
Място на провеждане – София, Сити пойнт център
Ако хотелиерската индустрия е нещо, което ви интересува и имате склонност да се срещате с нови хора, администратор на хотелска рецепция е вашето признание. Това е не само бързо развиващ се сектор на икономиката, но също така ви осигурява многостранен професионален опит. Рецепционистът на хотела е основното лице, отговорно за това престоят на госта да бъде удобен и запомнящ се в хотела. Те са хората, които носят основната отговорност за привличането на клиенти обратно в хотела.
Вашата основна работа като рецепционист в хотела е да приветствате гостите и да ги накарате да се почувстват специални по всеки възможен начин. В зависимост от размера и вида на хотела, вашите задължения може да варират значително и може да бъдете помолени да излезете от длъжностната си характеристика в полза на марката, която представлявате, и на вашите гости. В големите хотели обикновено работите като част от екип и ви е възложено специфично задължение, като например само обслужване на телефонни обаждания. В малките хотели вие се грижите за широк набор от задачи.
Кой ще ви помогне ?
Стоян Стоянов
Стоян Стоянов е мениджър с международен опит в сектора на хотелиерството и ресторантьорството. Ръководител на едни от най-добрите хотели и ресторанти в България и чужбина, сред които ваканционно селище Санта Марина, Созопол, хотел Мезон § Шато Копса, Карлово, KOI Restaurant & Lounge и Ray’s Bar в Абу Даби, ОАЕ. Всеотдаен професионалист с дългогодишен опит в организирането на събития, изграждането на бранд имидж, управление и обучение на екипи в хотели и заведение с различна тематика. Доказани резултати с отличия и награди на поверените обекти от световни организации. Мотивиран, аналитичен и предприемчив лидер с международно признати постижения в областта на миксологията и сомелиерството.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Въведение в хотелиерството- същност и особености.
- Развитие на хотелиерството.
- Закони, наредби и правилници, свързани с работата на администратора.
- Санитарно-хигиенни изисквания в хотелските помещения. Наредба за категоризацията в хотелиерството. Правилник за вътрешния ред в хотела.
- Архитектурно-строителни части на хотелската сграда и основни организационни звена в структурата на хотелския комплекс: Архитектурно-строителни части на хотелската сграда. Приемен блок на хотела – разположение, зониране, обзавеждане, персонал.
- Основни организационни и работни звена в мястото за настаняване. Организация и функциониране на фронт офис.
- Рабони стандарти и процедури.
- Системи за безопасност в хотелиерството- за осигуряване на безопасността на българските и чуждестранни туристи.
- Длъжностна характеристика на администратора. Основни функции – настаняване, изпращане, водене на хотелска сметка.
- Стандарти за работа на рецепци. Телефонен етикет, резервационен процес.
- Цялостна организация на работата на отдела – разпределение на стаи, контрол на дейността, ежедневен контрол върху стаите и отстраняване на технически нередности.
- Взаимодействие на фронт офис с другите отдели в хотела.
- Типове гости и техните характерни особености и комуникацията с тях.
- Основни и допълнителни услуги в мястото за настаняване. Справяне с рекламации.
- Основна професионална терминология на английски език.
Вашите следващи стъпки
В момента няма планирана дата за провеждане на този курс. Заявете желание да бъдете информирани при обявяване на дата.
Попълни формата още сега или се свържи с нас.
За повече информация
"*" показва задължителните полета