Корпоративни пътувания и въздушен транспорт
Какво ще научите от този курс ?
Какви са моделите за дистрибуция в авиацията?
Кои са видовете клиенти и обслужване?
Как се подготвят договори?
Защо се прилагат политики при пътуване?
Как се подобрява обслужването?
Кои са глобалните брандове?
Как се стимулират продажбите?
Какъв е цикълът на планиране и реализиране на пътуване?
Защо има повече от две страни в договарянето и обслужването?
Продължителност 1 ден (10:00 – 17:30)
Форма на обучението – Присъствено
Място на провеждане – София, Сити пойнт център
Корпоративното обслужване има съществени особености в целия процес – от договарането с потенциални клиенти, през сезонността на пътуванията до отчетността, която следва дълго време след реализиране на пътуванията. Това е бизнес, който може да бъде с висока добавена стоност и големи обороти. Привличането на корпоративни клиенти има правила, които трябва да се спазват. Работата с различни политики и индикатори усложнява и удължава обслужването, но познаването на процесите и овладяването на ефективни подходи за изграждане на лоялност създава трайно удовлетворение и добри резултати. Съществуват и различия в привличането на индивидуални клиенти и корпоративни клиенти, които ще бъдат обсъдени по време на курса.
Кой ще ви помогне ?
Калоян Вангелов
Калоян Вангелов е консултант и мениджър на проекти в областта на туризма, пътуванията и свързаните технологии. Бил е представител на австрийската авиокомпания FLY NIKI и директор „Корпоративно обслужване“ в BCD Travel – глобална мрежа за корпоративен травъл мениджмънт. Има опит като управител на няколко компании, вкл. на българския офис на TRAVELPORT – компания разработваща платформа за резериране на самолетни билети и други услуги. Завършил е магистърска степен по туризъм в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и специализация в Хумболтовия университет в Берлин. Посещавал е редица допълнителни квалификационни курсове в Германия, Великобритания, Франция и Холандия.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Бизнес модели за дистрибуция на самолетние билети.
- Особености при корпоративното обслужване – договори, политики, видове обслужване, начини на разплащане.
- Подход при договаряне с корпоративни клиенти – презентации, конкурси, оферти, договаряне.
- Подобряване на обслужването – мониторинг, контрол, отчетност, платформи, процеси.
- Пазарът на самолетни билети в България.
- Глобални мрежи за корпоративно туристическо обслужване.
- Взаимоотношения с партньори – системи, авиокомпании.
- Стимулиране на продажбите и кръстосани продажби – цикъл на планиране и реализиране на пътувания.
- Стратегии за защита на търговските интереси.
Вашите следващи стъпки
В момента няма планирана дата за провеждане на този курс. Заявете желание да бъдете информирани при обявяване на дата.
Попълни формата още сега или се свържи с нас.
За повече информация
"*" показва задължителните полета